søndag 15. mai 2011

Da har vi kommet hjem fra nok en deilig helg på hytta. Vi har hatt litt syddesjau, både hjemme og på hytta. Det er godt å få ryddet og kastet masse skijjiit. Jeg skal ommøblerer på stua (igjen). Jeg har fått en skinnsofa av en snill sjel og da flytter denimsofaen ned i kjelleren igjen. Jeg nekter å kaste fine sofaen min, den har vært med meg fra da jeg bodde i Oslo i 98. Kommer til å bli kjempefin i kjellerstua på Stubban, den sjø!
Nå skal vi spise litt kveldsmat og så er det rett i bingen! Blir trøtt av all ryddinga, dessuten er det tidlig opp igjen i morgen. Kommer tilbake med mer bilder og slikt da:)

Det er også Drømmehagen konkurranse hos denne fine bloggen: http://camillamaries.blogg.no/, men dere må skynde dere hvis dere vil være med!

2 kommentarer:

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)