onsdag 11. mai 2011

Da har Benedicte såvidt begynt å gå litt. Hun har jo stått lenge, men hver gang hun skulle prøve å gå så ville hun bare løpe! Det skal bli noe av den jenta, altså! Vi har ikke pushet så veldig på denne gåinga, vi, men det er jo litt artig å se fremgang, da.

Mette kom og hentet meg på jobb i dag. Vi dro først på McDonald`s og etterpå på IKEA. Ah, for en lykke!!!! Vi to kan gå i timesvis på IKEA, vi! Men det ble bare en liten halvtime i dag. Det var noen som hadde litt høye sko, sjø! heheh!
Jeg fikk i alle fall tak i rullegardiner, barnegrind og selvsagt, servietter!!!!! Så nå skal mor montere, monter, montere!!!!!!!
Jeg har også funnet flere ting til huset ( det vi vi forhåpentligvis skal flytte inn i til neste sommer, håpe, håpe, håpe)
Superfin sinkkommode fra Kremmerhuset. Den kommer snart for salg, jeg har vel ikke spurt om lov til å vise bilder av den. Men det værste som kan skje er jo at det blir etterspørsel etter den.......... Jeg er egentlig ikke så glad i sink (ser jeg en sinklykt til så blir jeg gaaal), men denne kommoden er i tre og sink. Så da så!

Ektorp hjørnesofa blir aldri feil. Tenkte først på 3+2, men jeg blir så irritert på det hjørnet som da ikke blir brukt til noe fornuftig. Man får jo bare plassert et lite bord der som man kan samle dritt på.......


Nei, jeg får vel sette i gang, jeg da! Skrøt slik på jobb at jeg var så glad i flatpakker fra IKEA, så her er det bare å hive seg rundt! (og slenge seg på sofaen.....)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)