torsdag 10. mars 2011

Nøstebarn

Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen: Jeg elsker Nøstebarn!!! Da jeg skulle begynne å kjøpe klær til Benedicte, så kikket jeg mye i katalogen til Nøstebarn. Jeg syntes det var mye fint, men ganske dyrt. Så jeg kjøpte istedet masse bomullsklær på HM istedet. Jommen, skal jeg si det ble dyrt. Nei, en body på HM er ikke dyrt, men du trenger mange bodyer. Benedicte er nå i en alder hvor hun sikler MASSE!!! Jeg brukte bomullsbodyer da siklingen begynte og jeg måtte skifte body 3 til 4 ganger om dagen. Og hva generer det i klesvask pr. uke. MASSE! Jeg hadde vel mellom 10 -15 bomullsbodyer i hver størrelse(gidder ikke vaske hverdag, da). Og da snakker vi om 600-700 kroner i hvert fall. Pluss all skiftinga!

 Med Nøstebarn så bruker jeg samme body hele dagen. Og etter en dags bruk så henger jeg den til lufting i 1 dag og så kan den brukes igjen. Så Benedicte har 3 bodyer i hver størrelse. Hun kan fortsatt bli litt våt av all siklinga, men med ull så blir hun ikke kald.
Så jeg har faktisk spart penger, jeg! Av å handle klær på Nøstebarn, kanskje ikke så mye, men jeg har i alle fall spart mye klesvask!!!!!
Det eneste "negative" med ullklær er at det blir litt nupping. Men jeg har fått tak i en nuppefjerner (99,-) og da fjerner jeg nupper som bare det!

Før
Etter
Det blir jo så fint etterpå! Og så følger jeg meg litt som husmor når jeg gjør slike sysler. Stoppet hull i sokk med det samme jeg var i gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)