tirsdag 22. mars 2011

8 månederskontroll

Da har Benedicte vært på kontroll igjen. Blitt 8 måneder litjpia, sjø!!!
Hun veier nå 9690 og er 73,5 cm lang. Hun fikk masse skryt av helsesøster og var sååååå flink. Hadde kommet langt i utviklingen og var veldig aktiv i krabbingen sin!!! "Jeg kan se at du har hendene dine fulle med henne", sa helsesøster. Det stemmer bra, det! Hun vil leke og røre på seg hele tiden!!! Og når kvelden kommer sovner hun med en gang. Det er sjelden hun ligger våken lengre enn noen minutter før hun er i drømmeland. Slik har hun egentlig vært fra starten, har aldri vært noen problemer med sovingen. Jeg trodde det i begynnelsen fordi jeg måtte gå med henne i babybjørnsela for at hun skulle sove. Men etter tips prøvde jeg å legge henne rett i senga uten å gå med henne først. Og hun sovnet jo etter noen minutter! Ja, man lærer hele tiden.
I dag prøvde vi brødskive med leverpostei for første gang. Og hun brakk seg! Dette er jenta som spiser ALT vi gir henne av middag og frukt. Men brødskive var ikke noen suksess. Jeg tror vi skal vente til hun får litt mer tenner. Det blir bedre å tygge da!
Snart kommer Christian hjem. Da blir det Monas pasta carbonara. Med masse parmesan oppi!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)