torsdag 18. oktober 2012

fysio og bytur

Tullapizza

jordbærsmootie

Benedicte elsker smooties!!!!
I dag hadde jeg behandling nr 2 hos Midbyen fysikalske. Jeg ble dradd og vridd i og fikk også 2 nåler i nakken. Og de nålene kjentes, ikke når de ble satt i, men etterpå. Det er ganske ømt, som om jeg har blitt knadd skikkelig. Og det skal jo være bra, da løser musklene seg sakte opp. Gleder meg til å bli bra! Og på mandagen skal jeg på jobb igjen, jippi!!!!!

Etter behandlingen møtte jeg Mette. Etter litt shopping, sånn ca 1 kvarter, heheeh, vi er ikke akkurat shoppegale, vi to, så dro vi på Tulla Fischer. De har bare så god pizza der!!!!

Den siste tiden så har vi begynt å lage smooties. Vi kjøper vanligvis Ellas smooties til Benedicte, men de vi lager selv smaker jo sååååå mye bedre!!!!! Her er vår oppskrift:

bananer
ananasjuice
frossen frukt

Ha alt i blenderen og kjør dette godt. tadaaaaaaaa!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)