søndag 9. september 2012

Vi har jo vært så velsignet å få ei sovejente. Nå har hun lillemor sovet dupp i snart 3 timer og jeg begynner å kjede meg. Det er sikkert mange rundt omkring som sier:åhhh, du er så heldig å ha et barn som sover så godt!!!! Ja, for hun sover like godt om natta også, sånn ca 12 timer. Og da må jeg bare si: JEG VET!!!!!!!! Jeg priser meg overlykkelig over at jeg ikke kjenner til våkendøgn!!!! Priser meg hver eneste dag over denne lille godkumpen vår jeg!!!!!! Men jeg hadde også priset meg lykkelig for hver eneste våkennatt. Og det er fordi det er ikke en selvfølge at denne lille jenta vår er her hos oss!! Vi kjempet hardt og lenge før hun kom og jeg klarer ikke helt å forestille meg hvordan jeg hadde det før jeg fikk henne...... 

Det er litt godt å ha henne å tenke på nå som vi er i gang med søskenforsøk igjen. Vi har liksom vunnet gullbilletten og er egentlig bare med, sånnlæll!!!!

Ja,ja, smil og vær glad for hver dag som går, heter det!

1 kommentar:

  1. Vi er heldige vi, som har et sovebarn :) deilig for oss og godt for barnet. Gutten vår er en glad og fornøyd fyr, kanskje fordi han sover mye? Hva vet jeg? Takknemlig for at vi har han er vi i alle fall.

    Glad uke til deg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)