torsdag 9. august 2012

alruto


Da kom de i hus, de fine veskene fra ALRUTO. Bomull utenpå og inni har hun brukt stoff som er vanntett. Helt genialt!!!!
Hun syr masse kjempefine greier. Gå inn på her: http://alrutosyr.blogspot.no og se alt det fine hun lager. Skulle ønske jeg også var flink til å sy. Nå fikk jeg symaskin i bursdagsagave av mamma og Mette, så nå er det ingen unnskyldning lenger. Her er det bare å hive seg rundt. Jeg må bare finne en plass å sitte på først, vi har liksom ikke flust med plass akkurat nå. 

I dag er jeg hjemme med Benedicte. Hun hadde litt feber i går (37,5) og da fikk vi telefon fra barnehagen. Christian hentet henne i går og jeg er hjemme med henne i dag. Hun har 37,4 og er egentlig i kjempeform. Litt snørrat, da, men det kan vi leve med:)

Nå skal jeg prøve å pakke litt, drar på hytta når Christian kommer hjem fra jobb. Skal bli godt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)