søndag 12. februar 2012

musikalsk

Jeg skal ikke presse Benedicte inn i noen spesielle fritidsaktiviter, jeg altså. Men jeg håper jo hun finner en hobby som også mor og far kan like. Jeg er egentlig åpen for det meste, det er bare en ting jeg setter foten ned på: KORPS!!!! Jeg vet det er som å banne litt i kjerka i dette korpsgladelandet, men jeg hater korps. Enhver mai uten å høre korps før 17 mai er en stor seier for meg! Det høres skikkelig ille ut. Heldigvis er korps i fritt fall på fritidsaktiviteslista til barn og unge idag. Takk og lov for det!


Men tilbake til videoene, vil hun begynne med musikk så blir jeg veldig glad for det. Hvilket instrument hun velger er ikke så farlig, bare det ikke blir i korps, som sagt. Da er det vel noen som sier: hva om hun velger fele, da? Ja, da er det vel karmaen som er ute og går...... Men fele høres uansett ikke like ille ut som korps. Og jeg tviler på at alle dugnadene og alt det andre tullet som følger med korps, ikke er like hyppige i felemiljøet. Så sånn er det!





mamma og Benedicte tøyser og tuller

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)