onsdag 29. september 2010

Ja, da skal vi se om får blogget litt mer her enn på hjemmesiden. Den fungerte bra den også, men det var så kronglete å legge til bilder. Man måtte lage album eller legge til et bilde for hver oppføring, og det ble litt tungvint, synes jeg.
I dag har Christian vært hjemme og det synes vi er veldig koselig! Christian tok med seg Benedicte inn på soverommet for å se Champions Leauge.



Er de ikke søte? Kanskje ikke den Colaflasken i bakgrunnen.. Hehehehh.
I morgen skal vi dra på Malviksenteret. Jeg må ha nye støvletter. De jeg hadde fra før og som jeg var superfornøyd, har begynt å skrante. Hælen føles ut som den kan brekke når som helst. Jeg har jo hatt de i flere år, så jeg synes godt jeg kan kjøpe meg noen nye. Jeg handler veldig lite til meg selv for tiden. Ikke det at jeg ikke finner mye fint, men det er så mye artigere å handle til Benedicte! Ulempen er jo at hun har alt for mye klær, jeg rekker nesten ikke å bruke alt før de blir for lite, ja, ja! Jeg skal ta en liten tur til Nøstebarn, i alle fall. Hun trenger noen ullklær. Jeg har kjøpt noe, men de er for store ennå.
Vi fant ut at det var på tide med et lite bad igjen. Hun synes det er bedre å bade for hver gang. Det morsomme er at det første hun gjør når jeg har pakket henne inn i håndduken, er å tisse. Det gjør hun 9 av 10 ganger. hehehehhehe!
Se, så fiiiin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)