tirsdag 24. juli 2012

på kjøret igjen...

Og som vist på Instagram så har jeg havnet på kjøret igjen, heklekjøret. Det er så sykt avhengighetsskapende, denne heklinga. Nå har jeg ikke fått heklet siden i går formiddag og jeg begynner å få skikkelig abstinenser. Nå må jeg bare få skaffet mer garn. Jeg skal på helsestasjonen med Benni i dag, hun skal veies og måles. Det er ikke blitt gjort på en evighet... I alle fall, på veien er det en Rema1000. Og de har det garnet jeg bruker. Men det er ikke alle butikkene som har garn..... håpe, håpe, håpe. Jeg kommer tilbake med oppdatering om jeg fikk takk i stoff garn eller ikke.....

2 kommentarer:

  1. Hekling kan være skikkelig avhengighetsskapende, ja. Fikk du rak i det du trengte?

    SvarSlett
  2. Fikk tak i noe, men mangler fortsatt mørk rosa....jakten fortsetter....

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)