tirsdag 9. august 2011

dag 2

Og da var dag 2 i barnehagen unnagjort! Litjpia storkoser seg og har ikke tid til å si hadet til mora si når hun skal dra på jobb...... Jeg ruslet slukøret, men også litt glad på jobb. Litt lei meg fordi det gikk bra at mamma gikk, og samtidig veldig glad for at det gikk bra at mamma gikk:) Og noen påstår at kvinner er kompliserte.......

På jobb i dag så har jeg pakket ut noen av varene som kommer til å være i nettbutikken vår. Og det blir så mye fint!!!! Jeg vet ikke når vi er klar til å åpne, men jeg skal holde dere oppdatert!!!!!

2 kommentarer:

  1. Huff ja, ikke like enkelt det der, men det går seg som regel til.
    KLæmmer Susanne

    SvarSlett
  2. Hahaha...ja, er vi ikke noen enkle individer ;)

    Flott at det går bra :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)