mandag 18. oktober 2010

Dåp

Da er dåpen vel overstått! Det gikk kjempefint!Vi kom til kirka i halv 11-tiden. Da hadde vi god tid til å skifte til dåpskjole. Og hun ble så fiiin!!

Ble kanske trøtt etterhvert....

Stolt pappa og faddere

Gudstjenesten varte i nesten to timer og da var både mamma og Benedicte relativt leie av hele greia. Da dro vi derfra og ned til Hospitalet. Mette og Geir fulgte etter. Da fikk vi en liten stund å slappe av på og gjøre alt klart til resten av gjestene kom.
Og alle kom! Benedicte fikk så mye fint! Jeg skal ta bilder senere, jeg har ikke rukket å rydde opp alt ennå. Middagen var veldig god, vi fikk Stroganoff-gryte. Det ble masse til overs og det fikk vi med oss hjem. Jeg laget porsjonsbokser som jeg la i fryseren. Tror det ble 6 middager av det, jeg. Ble også masse riskrem, men det er vel ikke noe særlig å fryse den.
Da har jeg fått tatt bilder av gavene Benni fikk!
kjempefin pels fra Hilde, Hamid og Daniel

Masse fine smykker. Noen fikk hun da hun ble født

Nydelig kors fra Mette og Geir + Sin første diamant fra besteforeldrene

"barnerullator" fra gjengen på Blomsterenga

Blomster fra Agnar og Gerd

Vognpose fra Torild og Henry
I tillegg fikk hun masse penger, så det er en holden, liten frøken vi har!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)